20 de abril de 2015

Review | Grace London by Daniel Wellington

Foto da minha autoria
Scarf [Bought in London] Watch [HERE] c/o by Daniel Wellington

Hey!<3
Recentemente recebi, por parte da Daniel Wellington, o meu querido novo relógio, há muito desejado, o Grace London, e fiquei louca quando o recebi. Não foi uma escolha fácil, estava apaixonada por todos os Graces e por todos os Oxfords, mas no fim, lá escolhi o meu Grace London, o meu primeiro amor.

Recently I received from Daniel Wellington, my new beloved watch, that I really wanted, Grace London, and I got crazy when I got it. It wasn't an easy choice, because I fell in love for all Grace and Oxford's models, but, in the end I chose my first love, the Grace London.

Um relógio simples mas com classe, less is more e, eu não podia estar mais satisfeita com o meu DW. Uma bracelete super suave com pele dá aquele ar do que andava mesmo à procura num relógio. Tem um mostrador de grande qualidade, é bastante grande, este é o meu primeiro relógio sem todos os números e adoro ver numeração romana num relógio de pulso com um ar mais para o moderno.

A minimalist and simple design, less is more - I guess, and I couldn't be happier with my DW watch. With a very smooth wristband with leather, whitch give the look that I were looking for. The scream/dial has a lot of quality, this is my first watch without numbers, only with XII and VI, and I love this roman numbers in a modern watch.

Foto da minha autoria
O relógio assenta-me na perfeição, e nisso estava um pouco reticente, pois o meu pulso é bastante fininho e pequenino e receava em que a barcelete ficasse grande, mas pelo contrário, o relógio parece ter sido feito à medida! 

The watch seems look in my wrist, I have very tiny wrist and I was a little stressed because I tought that it was a little to big for me, but, on contrain, it seems that it was made for me.

Foto da minha autoria
Watch c/o Daniel Wellington
Podem usufruir de 15% de desconto, em todo o site - danielwellington.com, ao utilizarem o código "neverforgottenmercury" até dia 15 de Maio, aproveitem!
Não podia estar mais satisfeita com o meu novo amor! Gostam do relógio? 

The discount code “neverforgottenmercury” gives 15% off on all products at danielwellington.com until the 15th May, don't miss this opportunity! I couldn't be happier with my new love! Do you like it?


Have a great week!
See you soon,
                       Edna


Reviewed items (marked as "c/o") were sponsored by the referred brands. The expressed opinions are honest and true.

12 comentários

  1. Respostas
    1. R: é carote para o meu bolso se não aproveitava haha :P
      beijinhos <3

      Eliminar
  2. Que lindo !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Gostei imenso do relógio bastante bonito, óptimo para combinar com um visual elegante. Adoro :)

    http://ummarderecordacoes.blogs.sapo.pt/

    ResponderEliminar
  4. This watch is everything, love it. *__*
    Lovely greets Nessa

    ResponderEliminar
  5. Amazing jumpsuits! I'm a big fan of rompers for the summer! They are so easy to style!

    http://toptrends-fashion.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. Amazing jumpsuits! I'm a big fan of rompers for the summer! They are so easy to style!

    http://toptrends-fashion.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. Que lindo, adoro.
    Beijinhos
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. Adorei!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/polo_21.html

    ResponderEliminar

♡ Thanks for your comment! ♡ Please write politely and appropriately. All comments are moderated, inappropriate and unnecessary comments will be deleted. ♡

♡ Obrigada pelo teu comentário! ♡ Por favor escreve de forma adequada e educada. Todos os comentários são moderados, se os mesmo forem impróprios e desnecessários serão eliminados. ♡

© Mercury Rose
Maira Gall